Sąd Okręgowy częściowo uwzględnił apelację obrońcy, zmieniając wyrok Sądu Rejonowego w zakresie przypisanego czynu i kary grzywny z powodu przedawnienia części zobowiązań podatkowych.
Art. 51 PITUstawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
Art. 51
Art. 51 (pominięty)
Orzeczenia powołujące art. 51 PIT(81 orzeczeń)
NSA oddalił skargę kasacyjną w sprawie odsetek od niezapłaconej zaliczki na podatek dochodowy, potwierdzając prawidłowość ustaleń sądu niższej instancji i organu.
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku oddalił skargę podatnika na decyzję Dyrektora Izby Administracji Skarbowej dotyczącą odsetek za zwłokę od nieuregulowanych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych za 2019 rok.
Wojewódzki Sąd Administracyjny oddalił skargę podatnika na postanowienie Dyrektora Izby Administracji Skarbowej dotyczące zaliczenia wpłaty na poczet zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę.
Wojewódzki Sąd Administracyjny oddalił skargę podatnika na postanowienie Dyrektora Izby Administracji Skarbowej dotyczące zaliczenia wpłaty na poczet zaległości podatkowej wraz z odsetkami za zwłokę.
WSA w Gdańsku oddalił skargę podatnika na decyzję Dyrektora IAS w przedmiocie odsetek za zwłokę od nieuregulowanych zaliczek na podatek dochodowy za 2021 r., potwierdzając prawidłowość naliczenia odsetek.
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku oddalił skargę podatnika na decyzję Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku w przedmiocie odsetek za zwłokę od niezapłaconych w terminie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych za 2022 r.
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Bydgoszczy oddalił skargę podatnika, uznając, że nie mógł on opodatkować dochodów podatkiem liniowym w 2019 r. z powodu niezłożenia oświadczenia w ustawowym terminie oraz że dotacje do biletów ulgowych nie mogą stanowić kosztów uzyskania przychodów.
Wojewódzki Sąd Administracyjny we Wrocławiu oddalił skargę podatnika na postanowienie Dyrektora Izby Administracji Skarbowej dotyczące zaliczenia wpłaty na poczet zaliczki na podatek dochodowy i odsetek za zwłokę.
Sąd Apelacyjny oddalił apelację ZUS, potwierdzając prawo przedsiębiorcy do pomniejszenia podstawy wymiaru składki zdrowotnej o różnicę remanentową, niezależnie od formy prowadzenia księgowości.
Potrzebujesz analizy prawnej do art. 51 PIT?
Asystent AI przeanalizuje ten przepis w kontekście orzecznictwa, doktryny i powiązanych regulacji.
Zapytaj Asystenta AI